Двигателя ми пали трудно сутрин

Модератор: mashbob

Съобщение
Автор
Потребителски аватар
Vic
Супер потребител
Супер потребител
Мнения: 645
Години: 55
Регистриран на: 18 май 2011 10:37
Skype: vic.ranovski
Контакти:

Двигателя ми пали трудно сутрин

#1 Мнениеот Vic » 12 авг 2011 17:15

Привет! Веднага казвам, че няма да си ремонтирам сам кемперчето, просто съм любознателен и ми е интересно мнението на хора разбиращи от двигатели или имали подобен проблем.
Ситуацията е следната: Форд Транзит 2000 куб. бензин, карбуратор, 87г. На бензин сутрин пали много трудно, ток има, върти, но не пали. (разбира се, че има бензин) На газ пали по-лесно, но и двата случая в началото работи неравномерно с прекъсвания. Ако е валяло през ноща паленето е мисия невъзможна докато не изсъхне.
Сменени бензинова помпа, кабели, свещи и затегнат контакт на бобината (беше разхлабен и мислих, че създава проблеми)
"Живота по време на пътешествие - това е мечта в чист вид."
Agatha Christie

www.azbiahtam.com

Потребителски аватар
REGULATOR
Утвърден потребител
Утвърден потребител
Мнения: 123
Години: 47
Регистриран на: 06 юни 2011 19:57
Местоположение: София

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#2 Мнениеот REGULATOR » 12 авг 2011 18:55

При тези симптоми,аз залагам на дистрибуторна капачка!

п.п Не бързай да черпиш,ще изчакам да се събере за повече!! :)

Потребителски аватар
kokopopo
Супер потребител
Супер потребител
Мнения: 513
Години: 42
Регистриран на: 06 юни 2011 22:43
Местоположение: София

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#3 Мнениеот kokopopo » 12 авг 2011 23:03

Vic написа:..........карбуратор, .............. На газ пали по-лесно...........


И на мен ми намирисва на дистрибуторна капачка, но нещо се закачих за тези думи. Освен капачката ми намирисва и на почистване на карбуратор, плюс смяна на "дреболиите" вътре.
Не съм специалист! Хвърлих малко боб с минимални знания и показания на боба измислих това :lol: :lol: :D

Потребителски аватар
REGULATOR
Утвърден потребител
Утвърден потребител
Мнения: 123
Години: 47
Регистриран на: 06 юни 2011 19:57
Местоположение: София

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#4 Мнениеот REGULATOR » 16 авг 2011 18:52

Коко,виждаш ли,като стане дума за черпене,каква тишина настава!! :mrgreen:

Потребителски аватар
Vic
Супер потребител
Супер потребител
Мнения: 645
Години: 55
Регистриран на: 18 май 2011 10:37
Skype: vic.ranovski
Контакти:

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#5 Мнениеот Vic » 16 авг 2011 19:09

Каква тишина, бре? Тук съм и се подготвям за черпенето, само да стигна до темата с кръчмата. :mrgreen:
...а и не ми остане време да сменя капачката. но това ще го направя тези дни. :D
"Живота по време на пътешествие - това е мечта в чист вид."
Agatha Christie

www.azbiahtam.com

Потребителски аватар
REGULATOR
Утвърден потребител
Утвърден потребител
Мнения: 123
Години: 47
Регистриран на: 06 юни 2011 19:57
Местоположение: София

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#6 Мнениеот REGULATOR » 16 авг 2011 19:34

Vic написа:Каква тишина, бре? Тук съм и се подготвям за черпенето, само да стигна до темата с кръчмата. :mrgreen:
...а и не ми остане време да сменя капачката. но това ще го направя тези дни. :D


Като ходиш за капачка,купи и законтрящите пластини,че станахме за смях! :oops:

Потребителски аватар
валя и боян
Потребител
Мнения: 43
Регистриран на: 17 юли 2011 08:47
Местоположение: Стара Загора

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#7 Мнениеот валя и боян » 30 авг 2011 18:47

Преди години карах Форд 20М - 2000 куб карбуратор.За това си позволявам да се намеся.Карбураторът с автоматичен смукач ли е,виж дали затваря плътно,когато двигателят е студен.За тоците - колегите са написали.

Потребителски аватар
ogromnii
Потребител
Мнения: 22
Години: 43
Регистриран на: 06 яну 2012 06:19
Местоположение: софия

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#8 Мнениеот ogromnii » 10 яну 2012 07:13

вик, карбуратора на тези фордове е много капризен и като поостарее става много труден за вкарване в релси, ремонтните комплекти са една чанта пари, но за сметка на това не са много качествени :( , отделно и самия двигател си има трески за дялане, най-общо казано е много важно клапаните да са регулирани прецизно.
имал съм 2 такива форда, и на двата бобината предаде богу дух, та от статистическа гледна точка с оглед на оплакванията ти не е лошо да я смениш и нея.
обърнете внимание и дали клапана за вентилация на картера работи правилно, според литературата трябва да се сменя с ангренажния ремък, ама не се продава никъде (или поне аз не го открих) , може да го поизмиете с бензин :)
работя за да живея, а не обратното ;)

Потребителски аватар
Vic
Супер потребител
Супер потребител
Мнения: 645
Години: 55
Регистриран на: 18 май 2011 10:37
Skype: vic.ranovski
Контакти:

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#9 Мнениеот Vic » 10 яну 2012 10:29

Ето да къде я докарах, първо се оказа, че клапана за газта не работи и при изключен клапан в карбуратора влиза И газ и колата се "дави". След смяна на клапана запалването сутрин(първоначално) е о.к., но пак има проблем- колата не работи равномерно на бензин, прекъсва, ако угасне-няма палене. всичко това на бензин. На газ - няма проблеми никакви.
"Живота по време на пътешествие - това е мечта в чист вид."
Agatha Christie

www.azbiahtam.com

Потребителски аватар
Alex
Супер потребител
Супер потребител
Мнения: 652
Години: 49
Регистриран на: 09 юни 2011 10:14
Skype: alexbenov
Местоположение: София

Re: Двигателя ми пали трудно сутрин

#10 Мнениеот Alex » 10 яну 2012 11:47

Щом на газ работи добре проблема не е в тоците.Преглед на карбуратора а също и на улътнението между него и колектора.
Няма значение колко бързо тичаш , ако не е в правилната посока.
0898376199


Върни се в “Шаси, кабина, двигател”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост